Ordet är mitt!

Fundera på om det finns något märkvärdigt att skriva? jag vet inte. jag har bara blivit 100& taggad idag att baka baka baka, och det ska jag göra också, "eller mamma i alla fall" bulla ska det bli och jag tror jag ska göra muffins här sen ;) Jag har varit sugen på nybakta bullar hur länge som helst, och nu ska jag få mig ett par:) Mumms!

Dagens skola har gått bra jag har mest vandrat runt och sett ut som om jag har fått för lite sömn, vilket är sant. Usch vad jag har varit seg idag, jag ska sluta sova sent på söndagarna.!!
annars vad har jag lyckas med? Jo du jag har hällt ca 3-4dl salt i min mat, How clever is that? och jag har en undan flykt till det, det var något fel på saltet och jag tröck inte för hårt!
Också har vi lyssnar på Andreas från ung företagande vilket var kul och lärorikt :)

efter jag slutade i dag cyklade jag hem elin till mig och jag måste pumpa mina däck dom har varit tomma ett bra tag;) så det gick trögt trögt trögt!

nä nu ska jag slänga upp någon bild och äta middag by my self!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0