Shopping och den stora parfym världen

Idag har jag först och främst haft stora problem med min kontakt lins, den ville verkligen inte sitta bra iögat, så efter ca 10 gånger ut och in plockningar vändningar tvättningar så blev det Okej. Vilket var tur för att fara och träna i glasögon har jag bara gjort en gång och det går inte så vidare bra för mig för jag är ju rätt så ny med sånt ; ) har varit linslus i 5år nu=)



image164

Yes som sagt var och handlade lite igår ;)
hitta mig en fin klänning som finns på bild här upp till höger.
plus
En vit over size skorta.
En svart långstickat tröja.
En brun cardigan med stora knappar.
Ett gina tricot linne i lila.
Smink
Smycken


Piteå hade inget stort utbud enligt mig, deras H&M var too small trodde inte det var sant så jag håller mer på Luleå nästan gång jag ska och shoppa.
Plus att dom inte hade några stumpisar som var snygga bara helt vanligt boring stuff.
Så jag fick mig inga stumpisar : /

Men det stora pluset var åhlens med alla nya dofter som var über billiga. Men det blev inga för mig eftersom att jag väntar till jul:)
Men ett klart julklapps tips till tjejen är Christina Aguilera parfym
"En orientaliskt blommig doft med toppnoter av svarta vinbär,
hjärta av pion och plommon och bas av vanilj."

och kostar Ca 350:-  för 50 ml .




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0