Träning, träning, träning

20minuter kvar till jag ska titta på tv. Har snabb pluggat lite NK och duschat efter spinningen :)
Ska snart gå och ta mig något i munnen och sen läga mig tillrätta och titta på fruarna:D
Har haft sov morgon idag och skönt var det och sen hade vi gym på idrotten inte nått fel med det körde mage med Lisa och Amanda, och inte lite klantig jag vr igår då, for på Pumpen som planerat men glömde min vattenflaska som inte var så bra! men kom ihåg den i dag på båda tränings tillfällena ;)
Har hjälpt mammi idag med att fixa till hemma när hon har handlat lite nytt på IKEA mycket fint blev det ;) tur att man är bäst på att sätta ihop ikea grejer, mamma tycker inte om sånt piller göra :P

Imorgon har jag sov morgon igen och ingen IV så jag slutar tidigt och har bara kraktär och Nk prov lätt dag! :)
Sen blir det 800kg pellets att bära ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0