Lördag

Håller på att städa lite i mitt rum och på övervåningen, man kan ju säga mitt rum, hallen och toan, är mitt ;) min lilla etta haha ;) fast den är rätt så stor, eller jag skulle behöva ha köket också och sen snöra ut brorsan så har jag en tvåa med stort kök, eller rättare sagt 85kvadrat ;) det skulle inte vara helt fel :) Men drömma kan man ju, måste ju då få brorsan att flytta haha ; ) 

igår var jag malin lisa elin hos sara, och sen kom det dit lite mer folk:) 
vi satt väl mest och pratade och lyssnade på en kass skiva sen 2005 ? Men den var den enda sara hade. ;) 
for hem vid midnatt och somnade med min pojkvän tätt intill.. 
Elin var lite olydig så hon ska få spö..

Idag ska jag nog inte göra så mycket, eller ska och gymma med mamma sen, fast jag tror inte att dom har öppet? ska kika. dom stänger fyra ja vi skulle ju hinna måste höra med mamma, men jag skulle behöva duscha och det innan för jag känner mig mindra fräsch.

Later!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0