Dream matte mouse

image447I morse hade jag så fruktansvärt svårt med min foundation, Jag började med min Isa dora som jag brukar använda vid fest, men ackk så fult det var så den tvättade jag bort..
Sen tog jag mammas för att prova skillnade men nej den dög ju inte till någonting heller så då tvättade jag bort den också, och sen körde jag på min favorit dream matte  mouse från maybelline, som jag använder i två olika nyanser för att det ínte ska bli så "orange" men jag har börjat bli rätt så less på dens täck-funktion så jag skulle behöva köpa mig en ny.
Jag funderar på Make up store´s foundation men jag vet inte om den duger till någonting ?? Är det någon som har ett tips till vilket foundation jag ska prova? Tacksam för svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0