Duktiga duktiga Anne-Lie

Klockan är kvart över nio och jag har redan hunnit uträtta mer en vad jag brukar hinna göra på en hel dag!
Jag har:
Beställt en prenumation på Cosmopolitan "ett halvår i stället för månadsvis"
Jag har ringt till I Form och kollat varför jag har fått ett inbetalningskort "för att jag hade en månad kvar att betala"
Jag har ringt till Ellos kundtjänst och kollat varför jag inte kan ändra i min varukorg "Han fixade det åt mig och jag fick 350kr i bonus" (Så paketet blev billigare)

Och allt detta i loppet av 20minuter! Ojoj vad jag är duktig i dag nu ska jag äta frukost och be om skjuts till skolan, har ni tittat ut det har vräkt ner snö i natt, Daniels mamma hade rätt..

Utvecklingssamtal klockan 14.30 sen jobb till 18.00 Middag och sen spinning 19.30 måste också få några ord med Kicki idag!;)

Later

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jodå, projektarbetet är klart (näst intill iaf ;p, ska bara ändra lite småsaker och sen ska jag lämna in det).

Åh, sikken jäkla tur då (: I fredags så var jag på skotercrossen och sen chaufför hela kvällen, lördag jobbade jag och sen så var jag ut med tvillingarna, och en massa från min gamla klass och Jacke.. igår så jobbade jag och såg sen film med John (: Vad har du sysselsatt dig med? :)

2008-04-14 @ 13:27:57
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0