En fredags uppdatering

Jag har en massa bilder på både min Kamera och min mobil som ska in på datorn och sedan upp här.. Men då finns det några orsaker varför dom inte kommer, Ett jag har slut batteri på kameran, två jag vill inte vara onåbar när jag stoppar i telefonen i datorn (Jag är hemma själv)

Vet ni vad jag har gjort ?? Jo jag har bytt fyra stycken glödlampor ! Jag är måttligt stolt över mig själv eftersom att jag är riktigt rädd för att byta glödlampor (någon konstig tanke om ström) så jag brukar inte vilja göra det, men nu i kväll med eget insiativ så har jag därimot fixat det! Och jag kan säga att jag ser inte ut som något affro i håret så det är ju ett plus i kanten eller ska jag säga kryss?

Den vettigaste lektionen hade jag nog i dag med Ulla-britt som förövrig har kommit tillbaka för att förstöra mitt betyg. Vi har vikt 2st a4 papper till a5,a6,a7,a8 sen fortsatte jag till a15, det kan jag säga att det var ett måttligt litet papper men rätt så behändigt bara lite större än ett saltkorn!!
Som sagt vi har lärt oss om brev och papper inte så vidare roligt men jag satt och var skärpt i en och en halv timme!! Duktiga duktiga jag. (Okej hon kanske inte är så hemsk)

Sedan har jag jobbat också och jag vet inte vad jag ska säga om det var rätt så tankspridd, tankar for iväg mot en sak som jag helst inte vill tala om.. Hoppas att allt går bra i love you!!

Sen vad har jag mer gjort?? Jo jag har ju gjort en egen pizza, alltså hemmagjord. Jag ville äta Kina mat men jag är pank så det blev inte, så jag gjorde en pizza åt mig, och hör och häpna den gick att äta!! Så jag har lunch till i morgon.
Och i morgon ska jag nog till 100% till stugan och bara slappa i solen(efter jobbet) samma sak på söndag! Men nu ska jag ta det lugnt och fixa mig nå vatten jag är uttorkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0