En helg förbi snart är det inte långt kvar tills sommaren..

Ska försöka få fixat igång min cykel nu eller ja i kväll i alla fall så jag kan ta den till skolan i morgon..
Börjar vid tolv men ska fara och fixa glasen vid nio så jag får ingen sov morgon..

Ska även ta och kolla igenom mitt paket som ligger på h&m och se om det är någonting som jag inte kommer att ha användning för:P Och sen returera till ellos..

Jaja denna helg har gått fort som alla dom andra också brukar göra..
Fredag, jobb och sen umgicks jag med malin och sen var jag med daniel..
Lördag, Luleå med grabbarna sen så hem för att fara till madde för att umgås med henne och elin.
Söndag, sovit till runt två varit ut en sväng mest "lökat" haha

och nu ska jag ta och skriva klart min engelska redovisning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0