I mitt ellos paket fanns detta...


image489


Allt härifrån ska jag ha.

image473
Plast sandaler &Shortsen

image474
Gladiator sandaler

image475
Grå blå tunika.
(Vete tusan vad jag gör med armen ser allmänt tokigt ut)

image476

Orange/Gul klänning
(är ej två färgad dålig kvalite på bilden)

image477
Prickig tubtopp

Ska inte ha...

 
Gula VS Svarta ballerina..

image480
Grå blå grön top.

image482image481 

2-pack Vit och Lila topp

image484
Mönstrad Tunika/Klänning

Dagens sko köp endast 49kr
image485


Här kommer några Close up´s också ;)
image486image487

image488

Äh nu tar jag och ger mig i morgon ska resten av grejerna tillbaka:)
Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0