Igår..

Fick jag en lysande idé när jag satt och käkade frukost hemma hos älsklingen.. Att jag och Caroline ska färga oss blonda, sagt och gjort jag ringde Carro för att höra om hon var på och självklart tackade hon inte nej.. Och nu sitter jag här på väg att packa och ska åka till Hedanäset om bara någon timme för att sedan i morgon bitti sitta på frisörskolan och färga håret.. Önska mig lycka till!

Eftersom att jag inte har varit blond sen jag gick i åttan så vet jag ju inte hur detta kommer att se ut men förhoppningsvis bra! :)

det lär komma en bild uppdate från mina två dagar med/hos Caroline.. Nu måste jag packa klart och sen ska jag förbi en sväng till pappa:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0