Lite småa förändringar skulle behövas

Jag är skit less denna desgin men jag orkar inte heller sätta mig och fin slipa på en ny.. Det tar sin tid att fixa allt och ikväll orkar jag bara inte..

Jag har inte heller börjar plugga eller duschat och det måste jag verkligen göra och sen måste jag fixa nu en klipptid antingen med Elin eller hos Nina, men jag får se hur jag gör jag skulle behöva klippa mig nu hellst nyss och även färga håret.

Mitt rum behöver städas och rensas och fixas till och även borde jag stoppa upp min ramhållare som jag köpte för flera veckor sedan men jag har verkligen ingen motivation till någont sådant just nu.

En liten lustig sak jag och min Karl väger precis lika mycket, dock har jag mer muskler än han!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0