Några funderingar

-Heej vad gör du??
-Jag tömmer minibaren innan grabbarna kommer..

En hemlig person som svarade på min fråga för en liten stund sedan..

Justa jag var ju rätt så tankspridd i går, när jag skulle åka till Daniel och sova så stress packade jag bara med mina saker.. Och sen upptäckte jag på gymmet efter att jag hade tränat duscha osv att jag både hade glömt min ögonbryns penna och mitt puder Mycket clever av mig eftersom att mina ögonbryn ser ut som två sandy cohen ögonbryn men snygg var jag för det!!

det var även en lapp på dörren rör-mockare i duschen, och jag tänkte heey what ever och klampade in ny tränad och frågade om det gick att duscha i alla fall, -jo det går det men jag är ju här så du vet, och jag svarade illa kvick -Ähh det är lugnt. Jag tror han fick en smärre chock när jag sedan klev in i dusch rummet i bara handduk..

(Så långt bort från rör-mockaren jag bara kunde komma)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jahdu, igår var jag i stallet och sen så såg jag film med Jacke och John (: Idag får vi se vad som händer, förutom att jag ska och äta smörgåstårta hos "plast-farfar" ;p Kan man kalla honom såå? Min styvpappas pappa alltså ;p hehe.

2008-04-19 @ 11:48:57
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se
Postat av: Madde juuuee

AHAHA" Fan vad smart du är ;) inte skulle jag vilja gå i duschen när det är nån jäkla rörmokare där:P s

2008-04-20 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0