Bra dag & Dålig dag

I morgon kommer det att kännas tufft, eller så kommer det att kännas hel rätt, jag vet inte? Har som inte förmågan att se in i framtiden och säga vad jag kommer att känna.. Som sagt det återstår ju att se..



Dagens händelser har inte alls varit så stora..
Jag har varit till Finland och fyndat glas tills jag flyttar hem i från.
Jag har varit på husvisning :)
Jag har varit på tc och tränat spinning samt torso
Jag har blivit meddelad att min utbildning till instruktör börjar i början av september :)
Samt har jag sovit utan att ha blivit väckt av något SMS!

Imorgon ska jag upp vid 09.00..



Kommentarer
Postat av: Alicia

Senaste höstkläderna och massor med skönhetstips i snygga collage? ta en titt på min blogg!



Kram Alicia

2008-08-18 @ 22:26:25
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0