Nytt köp



 
Ja nu har äntligen fått köpt mig en ny foundation som kommer att passa till min hy, och jag kan säga att redan efter en dag " lånade hem den i förra veckan " så var min hy så mycket bättre! Denna är i alla fall en pärla vid namn Wonder finish från Maybelline den kostar 125kr.. Foundationen blir till ett puder efter du har aplicerat den i ansiktet och täcker väldigt väldigt bra.. Jag har även haft på den under en hel dag / fest också och inga problem att den sitter kvar eller blir glansig ! Kom bara ihåg att skaka den innan användning och fördela jämt i ansiktet tänk på att produkten är dryg så man behöver inte ha ett ton med spakel !

Resultatet blir lätt och även täckande inga blanka ytor och hyn hålls ren. Vill man få en brunare nyans fungerar det bra att använda solpuder i stället för en mörkare ton " fick tipset idag " ! Som sagt verkligen värd sina pengar och är strålande för dig ! :)
SOLKLART en ny favorit !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0