Kvällsnöje

image282Jag skulle behöva Shoppa lite, lite terapi så där,
Måste dra mig en sväng ner på stan i morgon och titta om det finns några skor jag vill ha,
Men jag måste även köpa nytt smink och några topppar.. Är det någon som har lust att skänka mig några tusen??
Tacktack!!


Just nu ligget inspirationen på noll jag har många saker att fundera på och så.

Men i morgon är jag ledig vilket är svin skönt jag ska sova till hm halv åtta upp och äta och klä på mig och sen fara och fixa glasen, sen hem och bara slappa men jag ska även städa det behövs! Jag har gnällt om det sen jag kom hit men jag har bara inte orkat jag har gjort så mycket annat?! Haha slappat.

Nå jo men nu så ska jag ta mig te och sen så ska jag lägga mig och läsa I FORM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0