Vinter, träning och en massa snö!

image281
Jag och Linn i Kåbdalis 2006

Usch jag är helt slut, jag orkar ingenting jag har sovit OC igenom jag har sovit fram till nu.
Och jag vill bara fortsätta sova, fast jag måste damsuga där uppe och städa toan det är riktigt dirty : /
Plus att jag har träning i kväll också men den ska jag då inte avboka..

Förörvigt så har det kommit snö, och då menar jag inte bara någon cm utan nog är det upp till en halv meter!
Väldigt kallt och välidigt blåsigt. Men jag har längtat jag har riktigt längtat till att det ska bli vinter så man kan ta på sig snowboard skorna och brädan och åkta utför!

Det var allt för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0