På återseende Jonas

Går kvällens avskedsfest, ja det första ordet  avskedsfest vet jag inte riktigt om jag vill säga.. Avsked låter så fruktansvärt stort. Jag vill mera kalla det på återseende fest är ett mycket bättre ord.. Jag har varit på två stycken återseende fester, en när en kompis "flyttade" i tio månader till USA och nu denna fest.. Men som sagt inget avsked utan återseenden var det ja :)

Kvällen var kul, och jag somnade för sent som vanligt, och steg upp i tid för att sedan fara och jobba, vilket också har gått bra. Annars så innehöll kvällen en hel del saker bland annat

En benhög, sendrag, knäskydd, en trekant, många olämpliga saker, ying och yang, rökning från tårna, en del bilder, en hel del skratt, south park, tv tittande, mindeåriga, hubba bubba, och en hel del alkohol :D

Kommentarer
Postat av: Ultra mäktigt snygg!

Dumskalle de heter YING OCH YANG! ;D dööööh..vars fan är min pizza va?!

2008-07-06 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0