Supersugen



Var förbi på Ica och hälsade på Elin som även skulle bli min dejt till filmen, men dock dissade hon : / förstår dig gumman men saknar dig som sjutton!!
Men hyrde i alla fall som skrivet en film supersugen, jag är efter "ovanligt" och har inte sett den,
dock fick jag höra av en säker källa att den är kass, "min vanliga tur slår in igen"
Men jag med dålig humor borde ju ändå tycka om den!:)
Väl i alla fall värt att prova!

Några del mål
Gå på en massa biofilmer "alltså se på bio"
Äta  romantiska picknickar utomhus i någon park
Grillkvällar med gänget
Pussar i massor
Trevliga minnen
Mysiga hemma kvällar

Och hellst ska man ju ha med sig någon eller några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0