Självklart..

Så dör min kamera nu när jag höll på att vända bilderna, så dom kommer inte in i dag heller :( eller möjligtvis om dom kan stoppas in från telefonen? men jag tror inte att jag vågar ta den risken..

Så mina snygga vänner ni får ta och vänta en natt till men sen då jävlar ; )

Annars så sker det en hel del just nu, det håller på att bli sommar jag ska snart gå ut andra året festfestfest, sen så okej det händer inte så mycket ;)
Dock gör min hand så fruktansvärt ont sen i går : / jag är helt blå så jag tycker att alla i hela världen ska tycka synd om mig! :)
Sova själv är ett av dom större problemen för mig just nu, men som sagt jag ska klara det jag ska överleva, jag har ju Elin

'Cause everytime we touch,
I get this feeling.
And everytime we kiss,
I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last.
'Need you by my side.
'Cause everytime we touch,
I feel the static.
And everytime we kiss,
I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go.
'Want you in my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0