Utmaning insidan

Vad anser du vara din bästa egenskap??
Att jag inte till låter någon göra någonting som jag inte går med på, säger till om saker och ting inte står rätt till.

Vad tror du andra tycker är din bästa egenskap?
Svårt att säga vad andra tycker om mig, möjligtvis att jag är ärlig och bäst ; )

Vilken är din sämsta egenskap?
Handla först tänk sen? Detta har hänt allt för många gånger.

Finns det något du ångrar att du gjort/sagt?
Jag tycker personligen inte att man skall gå och ångra en massa saker för då går man bara och blir olycklig, MEN SJÄLVKLART har även jag en hel del saker som jag ångrar, tex att jag sket i skolan som liten, att jag har varit allt för jobbig..

Vad tycker du folk borde bli bättre på?
Vara ärliga och säga till om någonting känns fel, det är inte bra att låta alla köra över en!

Tror du på karma?
Ja på det sett som du handlar idag kommer det att "straffa" / visa sig i ett senare skede.


Finns det något du tycker att DU borde bli bättre på?
Jag borde bli bättrer på att engagera mig mera i alla olika uppgifter som jag börjar med, samt att sluta skjuta saker och ting framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0