Team-work

Jag som trodde att det var i natt dom skulle byta plattform men nej det var ju först i morgon natt.. Tur de..

Jag har slutar för två timmar sen och jag åt middag för tre timmar sen, jag har jobbat tio timmar idag och även invigt mina nya skor. Usch vilken hektisk dag alltså, jag käkade lunch halv tre och var något trött då och efter att jag hade käkat så kom Ronny och bad/ frågade om jag kunde jobba ikväll för att ingen annnan kunde det, så jag tackade ja och fortsatte att jobba fram till halv tio..
Efter stägningen klockan nio kom jag på att vi har ju en tävling så jag gick och fyllde i 10 medlemmar på rekordtio 7minuter! Gud vad ja gjorde det bra..

Nu har jag som sagt varvat ner och ska lägga mig i badet och försöka få läst ut min tidning om inte annats ska jag ligga vaken tills den är utläst jag har bara fyra till nya som jag måste läsa ut..
Jag och Malin kom fram till att jag kommer att ha ett riktigt hektisk schema här framöver och jag längtar till mina två veckor utomlands i början på september! Det kommer att vara V Ä L B E H Ö V L I G T !!!

Jag har även betalat mina tre par nya skor som jag självklart har fotograferat men kabeln är ännu hos pappa som jag förövrigt inte ska till i helgen för han är inte frisk ännu, så i morgon när jag slutar ska jag dit och hämta kabeln och kanske lämna nå kläder.

Nu har detta blivit nästan en hel a4 och nu tänkte jag knyta snöret och säga tack för mig och på återssende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0