Farsdag 9 November

Idag är det ju som nämnt ovan farsdag. Och den har jag firat med min familj på valhallavägen, med middag och tårta !
Middagen bestod av pommes och entrecot MUMS! Och sen blev det prinsess tårta med julmust till efterrätt !


Annars så har jag varit ner på stan och tagit fram lite information om vad tröjorna till öppethus kommer att kosta osv och det kommer bli riktigt nice! Säger ingenting mer det ska bli en lite hemlighet..


Only two - Jag har endast två avsnitt kvar av sex and the city nu, så sen kan elin glo igenom hela säsongen
Så min stora fråga kommer att vara, vad ska jag göra nu varje eftermiddag / kväll när jag inte har sex and the city ??
Vad blir mitt nya kall ? ? Kanske att jag skulle använda dom x antal timmarna per dag som jag tittar på Carrie och co till att plugga upp mina betyg ta tag i engelskan en gång för alla och fixa mina prövningar ?!
Ja det var bara en tanke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0