Söndag

Idag har året första riktiga snö kommit, det har varit vitt på marken hela dagen ! Det tråkiga är bara att snön kommer att töa bort lika fort igen !

Helt ärligt så väntar jag lite till vinter, mina tankar är så fri då och jag känner mig verkligen levande..

Om 67 Dagar fyller jag 18år !
Jag vet inte om jag ska längta eller om jag ska ta det hårt, det är då delar av mitt liv kommer att förändras för alltid.
Visst att det inte är en sån stor sak men på ett sätt så är det ändå en stor sak, det är väl då man kan säga att det är tid för förändringar.. Men jag tänker ändå leva i nuet fram tills dess, men även stoppa några mål:

1. Framtids spara

2. Göra minst en galen grej som jag kommer komma ihåg hela livet

3. Ta mitt personbästa i bänkpress

4. Öka alla vikter på gymmet flera gånger om

5. Vara lycklig

6. Höja mina betyg lite till

7. Leva här och nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0