Frågor som V A R F Ö R ?

När jag var yngre frågade jag ofta mig själv varför ? det är någonting jag nästan helt har slutat med nu ..
Detta är egentligen riktigt konstigt att jag inte ställer mig själv frågor, för att fråga sig själv varför och ställa sig själv frågor är ju någonting som bara får en att tänka mer och riktigt få ärliga svar..
Jag måste ju ändå ha varit rätt så klok när jag var mindre eftersom att V A R F Ö R var någonting som jag sa och frågade mig dagligen.. Kanske under andra omständigheter än idag men det är ändå ett väldigt bra ord att använda och ta till sig !
Om man inte frågar så får jag ju heller ingenting veta därför är det bättre att vara frågvis än att alltid leva i ovisheten !

Tänk på att ställa dig själv frågan Varför, då kommer du garanterat att blir lite lite lyckligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0