Jag har knappt tid

Helt ärligt, jag har inte ens tid med mig själv. hur skulle jag i min vildaste fantasi ha tid med en till partner ?
Mitt liv och jag tvingar mig själv att gå på högvarv att aldrig vara själv att aldrig behöva känna mig ensam utan att behöva göra någonting. Jag SKA alltid ha någonting på gång någonting att göra, jag kan inte bara vara och sitta still och tänka !
Det finns inte i min vildaste fantasi att jag skulle vara hemma en hel helg att jag skulle tänka inåt och känna vad jag själv vill .. jag är väldigt väldigt skruvad just nu och jag har snart varit det i ett års tid ! detta är kanske ingenting som bekymrar mig så jätte mycket men dom i min närhet har verkligen märkt av detta och jag tror att dom inte står ut med så mycket mera ! Jag vet själv att allting inte är helt okej och jag vet inte heller vad jag ska göra !
Om sanningen ska fram är jag inte lycklig med mig själv så varför skulle någon annan kunna vara det ?..

Detta är en stimulans som jag talar om som jag ersätter med olika saker för att inte ta i tur med dom större problemen som sitter i mitt huvud och jag vet inte alls om det är så länge kvar tills ja det går helt åt helvete !
Min oroliga själv är instäng i en så orolig person detta är någonting som jag måste jobba med men även någonting som jag verkligen inte vill ta itur med eftersom att det kommer göra för ont !


Dåliga minnen från så många år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0