-Jag är inte full men min pojkvän är!

Ja den sitter i huvudet! Som vanligt är jag rädd för att se rädd för att känna rädd för att läsa.
Detta med utkorg borde man verkligen inte ha, usch skickade sms.
Alkohollås borde införskaffas nu ett sånt man har i bilen när man har kört på fyllan, Ja precis ett sådan skulle jag ha i utförande av mobiltelefon! Eller bättre lämna den hemma, men då om det händer mig någonting så är det så svårt att ringa någon :S Jag måste komma på en bra lösning på mitt problem..

Kvällen som vanlig :

En utlåst tjej, bråk, fylle sms, kyssar, pussar, varma kramar, dåliga minnen, skit vibbar, S V I N , Äcklig mat, roliga stunder, ägda person i karaoke ( av mig så klart  ), mycket skyrt, Onda knän, Slagsmål, En försvunnen vän.
Och annars är det precis som vanligt!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: k



Haha Anneli du är inte ensam om med snefyllan igår! Även sms som inte borde ha skickats!

Alohollås till mobilen JA TACK :D

2008-09-07 @ 15:22:43
URL: http://katharinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0