P-piller förstör för dig.. Myt eller sanning ?

Idag fick jag höra på vad jag anser otroligt och kanske till och med sant ?
Att vi ( läs jag ) som äter p-piller ( läs mini piller ) får ett annat luktsinne vilket gör att du inte väljer rätt kille?
( kan säga hamnar i fel val som man kanske inte gör när man är utan piller )
Enligt min psykologi lärare ska det vara så? hm
Att hormonerna i p-piller gör att du inte känner den lukt som din kropp egentligen dras kill
( för det är ju så vi tjejer dras till en kille som är lik våran far lukt, jobb, utseende m.m  ja ni fattar)
Därför började ju så klart mina tankar snurra, är jag utdömd att hamna i dåliga förhållanden ?
Är det egentligen inte jag som väljer fel utan min p-piller ?
Eftersom att jag har hållt på att stoppa i mig piller sedan jag var 14år och efter det har jag lyckats med ett seriöst förhållande som ändå blev utdömt att misslyckas, var det då så om jag inte gick på piller så hade det fungerat med den " rätta " killen från första början ?! ( att jag då hade hittat han )
Ja fast jag har ju också varit utan ett tag i sommar och träffat en kille och det blev ju ingen större lycka så vad ska man tro på..

Nog för att jag verkligen inte skrotar denna idé eftersom att det finns många saker man säger som egentligen stämmer in tex att du söker en kille som är lik din far! Och då med doften om vi piller ätande tjejer har ett annat lukt sinne på grund av hormonerna vi stoppar i oss hur kommer vi då sluta? Och som jag som egentligen är en mini piller unge kanske till och med kommer lyckas bättre en er alla andra ! ? när jag har väldigt få hormoner i mina..
Ja många frågor som nog aldrig kommer att svaras på..
Tänk stackars lilla kerstin visste inte hur många frågor hon satte i våra  ( läs mitt ) huvud !

Men jag tänker inte skrota min piller i hopp om att träffa den rätta killen för det är ju verkligen inte säkert att man kommer att göra det förens på många många år ! Nejnej jag hyller p-pille ( mini piller ) och allt som kommer där till oavsett om vi har sämre luktsinne eller inte !

ps  jag är nöjd med mitt enda seriösa förhållande så har vi gjort klart den saken kanske lät som motsatens men jag skulle inte vilja byta ut det mot någonting i hela världen ! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0