Mitt egna recept på frukt/bär smoothie

Jag har hittat på ett eget recept på en god smoothie :)

Ingredienser :

Ca 1-1,5dl Honungsmelon
Ca 1,5-2dl Hallon frysta fast godast med färska
Ca 3-4dl Yoghurt " jag använder vanilj men funkar lika bra med vilken smak som helst"



Skär bort kanten på honungsmelonen & gröp ur kärnorna.
Skär sedan mangon i småa bitar.


Håll sedan alla ingredienser i en Mixer, och mixa i ca 1 minut "tills alla bären/ frukten är mixad" :)



Färdig att servera !



Inte så svårt eller hur ??;)

Kommentarer
Postat av: S

Bra gumman! Ska och köpa en mixer imorn så jag kan börja göra egna smoothies, och eftersom mina kockkunskapet inte är dom bästa så bugar och bockar jag för tipset ^^

2009-04-14 @ 23:09:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

kolla gärna in min ' dagens look alike ' och säg vad du tycker:)





mmmhm jag brukar med göra egna smoothies har ett recept på bloggen , den är super god!:)

ska testa din någon dag :D

2009-04-14 @ 23:12:58
Postat av: evelina

kolla gärna in min ' dagens look alike ' och säg vad du tycker:)





mmmhm jag brukar med göra egna smoothies har ett recept på bloggen , den är super god!:)

ska testa din någon dag :D

2009-04-14 @ 23:13:00
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Anonym

honungsmelon, inte mango.

2009-04-15 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0