SNUS FRI

Nej inte riktigt ännu, men jag ska försöka sluta, och jobbigt är det kan jag lungt säga..
Just i skrivande stund har jag varit utan i 19timmar !
OCH jag vill ha en snus nu nu nu men jag ska sablar hålla ut ett tag till : )
 går kväll tog jag det bara lugnt jag var hemma och såg på film och efter det så sov jag, dock blir jag som vanligt väckt på natten när jag får sms från diverse folk som undrar vart jag är / var ! Krysset på den kan jag bara säga!



Jag har ett stort problem, jag vet inte om jag ska ha kvar min nya rosa jacka och min ljusrosa kjol som jag har beställt . ?
Det passar ändå inte helt så jag tänkte vara utan dom och skicka tillbaka..
Haha fast i så fall måste jag ju beställa något nytt  för det är tråkigt att få pengarna tillbaka bara : )

Nej nu ska jag se på film, i morgon börjar en ny träningsvecka ! L O V L E Y
Samt måste jag boka tid till att bryta till mitt bäcken igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0