Min lägenhet

Är inte min nå mera.. Nej för igår rinde jag och sa upp den..

Jag har länge känt att det kanske inte är mitt kall att bo ensam, vilket har visats i att jag alltid sover hemma hos micke eller i alla fall med honom.
Undera mina tre månader som flyttat hem i från barn Så har jag lärt mig att så kul är det inte att sitta själv i en lägenhet och bara försöka få tiden att gå så man kan lägga sig och sova.
Inte för att jag ska klaga jag har i stort sett endast varit själv ett få tal gånger, vilket man till och med kan räkna på en hand.

Självklart är jag alltid omringad av vänner och pojkvän så jag är ju i stort sett aldrig själv..
Det som känns mest meningslöst är att jag har stått och betalat en hyra på en lägenhet som jag aldrig bor i, så nu har jag kommit fram till att jag inte skall bo där nå mera. Om 3månader är den inte min nå mera då står det inte A Wall på dörren längre. Visst nog är det med en smula ågren jag skriver detta men jag vet att i det långa loppet är det lika bra att säga upp den och flytta vidare.
Det är inte gratis att stå på egna ben och det är oerhört meningslöst att betala bort 3000kr rundat uppåt så klart, i månaden på en lägenhet som jag är i max 3timmar..

Så nu ska jag ta mitt pick och pack en gång till och bege mig till ett nytt ställe, jag har ännu inte besämt vilket datum jag flyttar eller heller vart det blir jag flyttar men det kommer ju att märkas så klart :)

Jag håller er uppdaterade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0