Jultomten har varit snäll i år,

Om inte annat har jag det,

Jag har fått:

Present kort hudverket 600kr
Halsband
Pengar x2
Godis x3
Ett våffeljärn till oss 2
En tomte till oss 2
Presentkort på interflora
Sängkläder till oss 2
Durkslag x2, fick två st.. ;)
Presentkort ikea 300kr
Världens snyggaste mössa handgjord av mamma
Sticki sockar Äntligen någon som tänker på mina fossingar
Trisslotter
Ljus och Ljusfat
Presentkort 250kr Hem ljuva hem
Harry potter box
Parfym victoria beckham


Och i morgon ska jag fira jul igen..
Har förövrigt haft en för stressig dag, så min kropp och jag klarade inte av detta bra alls..
Så till nästa år tänker jag ha julen hemma hos oss, inget jävla farande hit och dit !

Puss och gooos nu ska jag sova för i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0