Musik som får mig att tänka

På dig ♥

Forever angel

Don´t break my heart

When it was good

Still counting

The passenger


I veckan är det tre månader sedan, och jag kan erkänna att det suger och är skit äckel jävla jobbigt,
men att veta att det är tre månader då vet jag också att det endast är två månader så är han hemma på hel tid igen.. Vilket alltid får mig att tänka positivt och får mig att vara lyckligare.
Nog kan jag erkänna att varje dag när jag vaknar så känns allting så jävla meningslöst, men sedan så efter ett
tag kommer jag på att det inte finns någonting annat att göra, detta är en period i vårat liv tillsammans..
En period som är tuffare men brukar man inte säga att efter regn kommer solsken ??
Och det tror jag på fullt ut, jag vet hur underbart det kommer vara sen när jag får ha min Micke varje dag hemma, jag kommer uppskatta han 100 gånger mer, jag kommer att veta att jag är stark ensam men mycket
starkare när vi två är tillsammans.. Jag vet att allting för med sig bra saker och självklart finns det negativa saker i allt detta, ensamhet, dyra telefon räkningar, iskalla sängar, ingen som torkar mina tårar. and on and on, men då är det ju så här att snart kommer jag få vara tokig bara för att få ut Micke ur lägenheten ;) hihi
Man skall ta vara på alla tillfällen och lära sig någonting utifrån dom och tro mig jag lever och lär, som många har sagt åt mig när ni har klarat av det här kommer ni att klara av allting tillsammans ! HELT rätt vi blir starkare och bygger en starkare relation till varandra !

Förresten sa jag att Micke kommer hem i morgon ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0