Vad är det för gnäll om Idol ?






















Men seriöst jag såg 20 minuter av idol igår kväll, och det kunde ju inte ha varit mer självklart att Erik skulle vinna, för erkänn allas trosor har han då i alla fall fått våta ! Om inte annat mina haha..
Nej men seriöst vad väntade jag mig när jag skulle logga in på facebook då? nå allt tjat om idol och erik och calle... Vart är allt på väg om det enda man bryr sig om är vinnaren i idol.. Och inte nog med det Eriks tjej som så fint skämde ut sig, ärligt tror jag att hon har under detta dygn fått mera publicitet en vad självaste vinnaren av idol 2009 har fått..

Och att jag ens lägger ned energi på att skriva ett inlägg om detta gör mig ju bara mera irriterad

Vinnare 2009 otippat svar NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0