Middag och ledighet

Just nu bränner jag på en 90grams hamburgare som jag tänkte smälla i mig till middag ;D
Nyttigt kan man ju inte säga, men hänt att laga frysmat som bara tar någon minut !

Äntligen är jag ledig i två dagar, och jag har ingenting planerat för dom två dagara, utan tänker ta det som de kommer..
Ikväll vet jag inte alls vad som sker, jag ville åka till Luleå vid tre, men Nina kunde tyvärr inte komma in och jobba för mig..
Så fick skrota Luleå Iden helt och hållet:/ men men får ta det någon annan dag då..
Det blir väl att fara och fiska med Micke sen, men vill gärna ut och promma när det har blivit en liten sol på det blåa lakanet upp där i luften ; D hehe

Men nu ska jag slänga i mig min hamburgare med gurka och tomat !

Goos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0