-Man kan aldrig bli less ett par nya skor, men killar däremot kan man ledsna på allt för ofta ; )

Nu har jag beställt mig två saker som kommer att anlända in i min redan så överfyllda garderob och det var
En hängselklänning
Och ett par 11.5 cm skor
Samt löshåret - som jag beställde igår..

Men tyvärr så har klänningen som jag tänkte ha till balen blivit såld idag : /
Bara att fortsätta leta då :)

 


Samt hittade jag en ur gullig topp från Cubus, jag gillar verkligen sailor modet som är nu..
På jobbet så har vi två söta sjömans inspirerande toppar en från Puma och en från North bend som jag tror jag ska köpa mig.
& Även hittde jag en bikini som jag är lite sugen på, men gick och kollade och insåg att jag har över 10st bikinis.. Lite onödigt med en till just nu iaf, men så fort jag ska och resa ska jag införskaffa mig en ny !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0