Jag har det körigt

Hell jo vad det är mycket jag skall hinna med, igår skola + jobb från 08.00-18.00.
Sedan kom jag ju på att jag har svenska Muntliga nationella idag och insåg att jag inte hade ett papper hemma hur man skriver pm, tur så finns carro som har koll på allt så jag kutade dit och snodde hennes ( thanks babe )
Sagt och gjort Malin och Jag satt igår och pluggade från 19.15- 00-15 Nice time not, okej vi spelade kort en del och pratade och svamlade och lyssnade på Arturs sloganlåt ;) Så jävla bäst !

Så jävla seg jag är idag då har somnat vid tre och stigit upp vid sju, och vad gör man inte när man kommer på skolan ?? jo får veta att jag inte ens har lektion BRADÄR!!
Men det är lugnt har ändå gjort fel till nationella provet så det är bara att rätta till det nu !



Allmänt körigt kommer det vara idag också, jag har två / tre grejer som skall vara inlämnade i morgon plus att jag ska ha Spinning i kväll klockan 19.15 Kom vet ja?? :) Ska köra ut nå Sms nu snart !

Men Puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0