Sundsvall Snuskvall Sundvall Wall ;)

Ja inte rimmar det men det var lite små kyyyl ;)

Just nu ligger Elin på min soffa och sover pappa står i köket och lagar middag Jaana och Bejbbi M är på badhuset och jag själv lyssnar på Brolle jr Watching the stars Jag riktigt älskar den låten ojoj vad jag har minnen till den !

Vet ni vad ? Imorgon åker vi till Sundsvall med klassen avfärd 06.00 med buss, tyck synd om mig, kan inte fatta hur ni bandy spelare pallar sånt :( Jobbigt, men jag får ju sova! Jag kommer iaf hem på fredag på kvällen, kommer ha en del dötid så bara att skicka sms eller ringa 0730315535..


Jag kan ju dra lite små info om min tatuering, Texten och typsnittet har jag kommit på helt själv, vilket bedrift, Den kostade 1000kr och tog ca 2timmar att göra.
Jag tyckte inte alls att det gjorde ont, visst vissa ställen kändes mer än på andra och jag blev ju mer öm mot slutet men det var helt OK jag hade ju ställt in mig på döden ungefär,
men kom ihåg att det är ju helt individuellt hur ont det gör för jag har riktigt hög smärt gräns ( inga tårar här inte ) så för mig gick det bara bra..
Jag gjorde den i risön hos Barsken, vill ni ha hans nummer eller så så är det bara att fråga..
Och jag kan stort rekommendera folk att gå till han, han är hur noga som helst och verkligen försiktig och riktigt profsig..

Betydelsen av min tatuering är att jag alltid ska ta mig själv i första hand och ta hand om mig själv ; )
Egentligen har den en massa olika betydelser men just det jag skrev ovan är dom två viktigaste!!

jag är super nöjd!!


Ego eller ej but hey that´s just me ; )


Pyss och Goo <3

Kommentarer
Postat av: katta

Jag `ÄLSKAR Den!!! Helt rätt ;)

2009-03-10 @ 23:40:21
URL: http://katharinag.blogg.se/
Postat av: mamsen

oj oj ANNE-LIE....

2009-03-11 @ 10:52:01
URL: http://aneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0