Vart tog vinter vägen ?

Innan jag ens han blinka så är våren här, det har varit super mysigt och fint väder dom senaste dagarna i Kalix.
Jag har jobbat tre av dom, inte klagar jag det är kul att jobba och sen skönt att komma ut ur butiken och få känna solan i ansiktet ! :)
Dagens väder är verkligen fint, tur att jag inte har sovit bort hela morgonen utan har fått uppleva solan innan jag ska jobba!
Jag har vaknat vid 08.00 och varit pigg och bara den, skönt att veta att det är timmar kvar tills jag börjar jobba : )
Visst att jag vaknade kl 08.00 var kanske att jag somnade 19.00 igår kväll hehe

Idag jobbar jag till 15.00 eller 16.00, sen har jag inga som helst planer för eftermiddagen, kanske träning, och sen borde jag städa rummet och tvätta typ 3 tvättmaskiner och plugga, Ja okej jag har planer !



Skönaste ever var att jag var nykter igår, hehe men då ska jag ut nästa helg istället, snackat att jag ska sytra på IDOL Robin ; ) ; ) haha !

Nu frukost ny kokta ägg och te ♥


Bilderna är tagna för ca en månad sedan..
Första bilden är på alla skoterspår på isen utanför mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0