Dead and home

Fy tusan vad det har pluggats, helt ärligt !
Min hjärna är lika med dö..
Tur som jag hade har johan suttit här och underhållt mig under kvällen samt kommit med en trevlig lånesak " hans dammsugare"
För lägenheten på Nytorget 1c behöver verkligen städas..

Men nu har jag bara två saker kvar som jag kan fixa hemma och resten skall göras på skolan i morgon.
Projekt arbetets raporten skriver jag i morgon.
Och Svenska språkhistorian har jag börjat med och har endast ett häfte att läsa och sedan skriva en a4 sida att skriva på datorn om hur det svenska språket har förändrats ! LOVLEY!

Jag har även tvätt tid idag, och herre min skapar vad jag hade smuttstvätt, så är det när man bara har tvätt tid en dag i veckan, då blir det mycket : /

Något jag längtar till på Fredag då allt med skolan kan klappa sig i asset och jag får vara fri, tror fan jag ska dricka mig redlös och däcka. Nog för att jag ändå lär däcka pga att det garanterat kommer bli sena nätter dessa dagar framöver..
Snällt "vad man ska kalla det" arg.. Är iaf att jag är ledig från P R A K T I K E N i morgon så jag får bort gjort mina uppgifter, så då blir det en heldag på skolan och sen hem för projektarbetet väntar !

Nej men nu blir det det sista i svenskan !

Och glad är jag för mycket annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0