3 Veckor

Yes suckers om 3 veckor ska jag ha sex i våran säng ; ) Nej men om tre veckor är min gubbe hemma, overkligt nära! Fybubblan detta med " distans " förhållanden är ju svin jobbiga. För vi har ett förhållande på distans kan man då säga. Jag kan inte riktigt förstå hur människor kan klara av att leva på distans, en vecka Okey det godtar jag. Men dom här som gör det typ säg ett år ? Hur lyckas ni ? Gör ni som jag gör och tänker bort det i största grad och sedan försöker underhålla er så gott det går under dagarna ? Jag förstår då inte hur man kan vilja vara utan sin ♥=vän länge!
Och nu ska jag inte umgås med min kille på en vecka, för länge tycker jag så jag kompenserar det med att fara både Lördag & Söndag nästa helg, och så pratar vi ju ca en timme i telefon varje dag så jag överlever nog. Jag ska skryta lite på mig själv och säga att jag är faktiskt ruggit stark som klarar av detta, fast jag har heller aldrig tvivlat på min förmåga att klara mig igenom saker och ting som jag har framför mig. Ärligt JAA det är jobbigt men ännu ä r l i g a r e tiden går så förbannat fort så jag hinner ju knappt blinka.. Det är många som har sagt och säger till mig att när jag och Micke har klarat av denna prövning så klarar vi av allting tillsammans. Kloka ord kan jag säga, och jag tror på dom till fullo. Jag skulle gå igenom eld och vatten för dig min älskling och jag vet att du skulle göra samma sak för mig ! I LAV U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0