I would like to say congrats

Idag har jag tagit sov morgon, till kl halv TVÅ !!! Grymt skönt att sova men det var kanske lite för länge.. Ialla fall har jag hunnit med allt jag har skullat göra för de, Gym Ben pass jätte bra prestation (y) sen har jag även kilat ned på gallerian och införskaffat mig ett nytt nagellack i färgen ljus grön " min mor har tagit mitt andra ljusgröna " Och även så fixade jag Marias present.. För i dag är det hennes 25års dag så av Mig och M fick hon 500kr att spendera på Frtiz Olssons! En kvälls prommis hann jag även med under många om och men, och så klart en snabb fika hemma hos Maria.

Och nu sitter jag och skall dricka en stor kopp te och se på lite serier ! :)
Och jag har även fått nys om en lägenhet måste bolla tankarna med M nu när han ringer.
Ha en trevlig kväll alla nära och kära PUSS!


Rosig efter prommisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0