Sämst på att uppdatera

Förlåt, jag vet jag har varit så upptagen nu i slutet av veckan ;)
Jag har på Fredag : Varit med Maria, tränat axlar och triceps jag körde ett något jobbigt pass med bara fria vikter och gode gud hur det känns i kroppen IDAG.. Sedan på kvällen såg jag en grymt bra film, Twilight haha kanske lite efter, för alla jag känner har ju sett den för flera månader sedan ! Men den var i alla fall toppen bra (y)
Sedan på Lördagen var jag till Micke och sen var jag hemma hos Maria hela kvällen och sen när jag kom hem såg jag Twilight en gång till ;) Då förstår ni att den har gjort intryck på mig

Och vad tror ni att jag skall göra idag då?
Jo fara till Micke och sen kanske det blir att se Twilight en gång till ;).. 
I morgon har jag massor med planer för då ska jag till Luleå

Puss och goo


Mys pys låt!


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0