Springtur 28 NOVEMBER ♥

Jag är inte personen som sitter och tänker utan jag agerar i stortsätt alltid, jag skall alltid göra det som flyger mig in, och jag kan även säga att i bland kommer jag på att peta in fingrarna i propp skåpet ? !!!  Men det bästa är ju att jag har mitt ♥ gull som stoppar mig ;)

Men idag insåg jag att det är bar mark ute, inte en mm snö på vägarna, så jag remmade på mig mina asics och joggade i 2 gradigt väder, jag tog mig till travbanan i gammel gården och sedan så vända jag hem igen :)
Under under BART skönt väder ute var det !!
För inte är det ofta man kan springa utomhus i NOVEMBER här uppe i norra norrland utan att halka en gång och utan att det är snö ute ! ;)

Det största minuset var dock dom 5 st bilarna som inte tänkte på lilla mig och bländade av sina helljus:(

LIVET LEKER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0