10 000+

Igår förflyttade jag lite mer en 10.000 bilder, för jag hade 10.135st i min mapp plus dom jag tog från pappas och Jaanas mapp. Inte nog med det jag flyttade även över 1000låtar och alla typ 5 filmer som jag hade på pappas datorn. Och vet ni vad ? Min underbara fader fixade laddaren till denna datorn, så nu fungerar det att flytta datorn utan större problem ! LYCKA

Men som skrivet, nu har jag fyllt Mickes datorn med mina saker så jag passade även på att döpa om den till Mikael & Anne-Lie, förste tänkte jag skriva Anne-Lie men jag ändrade mig ;D

Jo vad mer ? Att få lilla sys att sova igår var ju lite små problematisk, efter ett x antal rop på andra namn och när mitt tålamod höll på att brista så drog jag ur lampan ur väggen och vad hände ?? Jo hon somnade,  men det tog 45minuter från det att vi gick och la oss :)

Vad har jag mer gjort? sovit över i holmen och sovit till halv ett, och sedan hjälpt pappa med att plasta in förrådet och nu sitter jag här hemma i lägenheten igen!

Ikväll blir det kanske utgång det beror på hur ont i halsen jag har
och i morgon ska jag till M ♥

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0