BH problem

Thank u god,  det är ju inte så att mina bröst växer så det knakar.
Jag har inte alls tid att fara och prova ut en ny BH storlek, så i stället får jag sitta här hemma med måttband och hoppas på det bästa ! :)
Jobbigt bara att beställa sig några bh´ar som sedan blir för små, eller om inte annat för stora !
Ibland tycker jag inte alls om detta med att ha bröst, och tusan inte om dom växer när man är 18år

Men att se det från den ljusa sidan, det är ju oktober månad = rosa bandet månaden = bröst cancer månaden.
Bra månad att ge sina bröst något nytt ;D

Förresten har ni köpt årets rosa band ?
Det har iaf jag gjort..
Om inte annars borde ni skynda er till närmsta Apotek eller mat affär, eller dylik som säljer rosa bandet och köpa er ett :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0