Fredags mys

Jag hoppas på att det lite fredags mys idag i alla fall :)
Spinning står på Schemat kl 17.00, och om jag inte skulle få ha min plats har jag en backup det vill säga Body pump ! Så ingen fara här inte ; )

Sen skulle det vara U N D E R B A R T  att få mysa med Mikael lite, men det får jag först göra på Söndag..
Så i stället myser jag med mig själv, tror jag ska hyra någon super bra film och köpa lite Fredags godis och sedan ligga här hemma med tända ljus och ja som sagt MYSAPÅ ♥

Nej men nu ska jag ta och göra mig frukost, flingor och mjölk med rostat bröd och källar rökt skinka !

Ha en trevlig fredag och en trevlig början på denna helg Puss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0