Höst mörker

Som min bror sa åt Micke igår, ni kommer att få en sky hög el räkning.. För alla lampor är tända dygnet runt i lägenheten..
Jag skall inte ljuga det är sant, jag har tänt en fönsterlampa i köket, tre fönster lampor i det stora rummet, och fyra stycken spotlights i hallen, inget fel med det jag hatar när det är mörkt.

Som ni alla säkert har märkt så är det höst mörker ute, och jag är rätt så rädd för att vara ensam när det är mörkt ute, därför har jag tänt alla lampor..

Men någonting som jag inte tycker om är värken jag får i mina ben när jag sitter vid denna bärbara, pga laddaren är glapp så man kan inte flytta datorn, för det tar ca 10minuter att få till laddaren i rätt läge igen, och den tiden orkar jag verkligen inte lägga ned för att kunna flytta datorn.. Så jag sitter på golvet framför tv bänken i världens oskönaste ställning för både ben,rygg och axlar !

Förresten blev jag trevligt väckt andra gången idag.. Första gången vaknade jag av en mardröm om att ett flygplan störtade.. Nogomdet, Jaana ringde iaf och väkte mig och undrade om jag skulle komma med och fika på stan, efter ett noga övervägande på ca 2 minuter, kastade jag på mig några kläder sminkade mig lätt och kilade ned till Lyktan för att äta deras Skinksmörgås till frukost och efter det den ökända biskvin " ingen höjdare alls "

Efter lite mat inköp åkte jag med till Holmen för att få lite kvalitets tid med familjen, åt middag och sen åkte jag hem för att ta tag i denna lägenhet och tvätta två maskiner med smuts tvätt..

Och just nu sitter jag och dricker faktiskt en rätt så god cappuccino & tänkte se sista timmen av HP filmen.

Även är det en skandal att jag inte har begett mig ut på en prommis med MP3n som har helt grym musik!
Morgon prommis i morgon efter det Spinning / Torso på Tc & Nova!

4 Månader kvar nu det börjar speeda på, och förresten nästa månad har jag och Mikael varit tillsammans i ett halv år ♥


Mums!


En av dom första bilderna som jag har tagit på mig och M, jag vet jag har varit dålig på att fota..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0