Jag har en sak att erkänna..

- Men jag tänker inte göra det ännu (:



Igår skickade jag iaf iväg en beställning till H&M ett par Jeans och ett par leggings !
Det kommer att bli toppen snyggt ! :)
Och nyss beställde jag tre par böcker, läslus ska jag bli nu när det är höst..
Nu är det bara att par nya stövlar som behövs och ett nytt hårspray samt torr schampoo :)

Kanske att man skulle fara hem till mor någon dag och hämta min vinter jacka, det har ju börjat bli riktigt kyligt ute.. Och nu när jag ska till Happis minst en gång i veckan kommer jag väl frysa ihjäl.. ( Som att det är så mycket kallare än här då )

Idag är jag extra kramsjuk och jag saknar Mikael så det gör ont i mitt ♥-a

Förresten har ni sett att det spö regnar här utanför ? Eller i Kalix gör det iallafall det, kanske att jag skulle bege mig ut på en prommis för att inviga mitt nya rosa IKEA paraply..
Eller så tar jag och myser ned i soffan med tända ljus och en stor kopp te ! :)


♥ / Anne-Lie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0