Onödigt sjuk

TRÄNINGSVÄRK jag har då !
Om vi säger så här jag kan inte sätta mig ned för att mina ben håller på att explodera, jag kan inte tvätta håret för att mina bröst muskler krampar, och inte nog med det jag tror knappast att jag kommer att klara av att få på mig min vinter jacka när jag ska ut i dag.. .Men jag tycker att detta är underbart
Dock kommer jag väl vara stel som en planka när jag tänkt ( er ) våldta micke, men det är smällar man får ta..
Enligt mig så går träningsvärken bort ( eller lindras ) om man har SEX, ja det beror väl på att man stretchar och töjer på sig en hel del ;)

Snart ska jag bege mig ned mot busstationen och åka till Haparanda för att hälsa på M
; jag skall medta ett gamecube, ett par shorts, en bok och 5 A4 sidors brev till M från alla som var på fest hos Maria i går ! :) Ni kan få ett utdrag ur ett av breven..

Anne-Lie är gravid hahah.
Hon berättade det, ingen fara snart är du ute. 
Hon skojade visst. var bara problem med rattarna..


Haha det var något jyrt men något kul igår, och även for jag och Bexe ut på krogen, och det var helt OK


Nej nu ska jag sminka mig helt klart och sedan packa väskan, jag får ej glöma mitt headset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0