Underbara endorfiner

Jag kan bara säga att jag rent utav ÄLSKAR känslan man har i kroppen efter ett tränings pass, och vilket vill säga två tränings pass just nu :) Och inte nog med det jag har ju faktikst haft tre tränings pass idag = UNDERBART

Nej men helt ärligt hur underbart är det inte med endorfinerna efter ett riktigit tungt gym pass, eller varför inte ett härligt grupptränings pass, som idag var spinning hög intensiv ! Helt grymt enligt mig
Så i ärlighetens namn jag kan inte välja när jag tycker att det känns som bäst så det blir dött lopp här :)

Kvällens fråga, när tycker du det känns skönast efter ett gym pass eller efter ett spinning pass..
Jag vet att det beror på gång till gång också, men bara i det stora hela :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0